Veel gestelde vragen
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Je kunt een retouraanvraag doen via je persoonlijke account. Of stuur een e-mail naar info@hulpmedi.nl met je retourverzoek en wij helpen je verder.
Je kunt het product zelf terugsturen, of via ons een retourlabel aanvragen. De kosten van het retourlabel worden verrekend met het aankoopbedrag.
Wat is de garantie op jullie producten?
Onze producten hebben een garantie van twee jaar, tenzij anders aangegeven. Als er binnen deze periode een probleem is met je product, neem dan contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
U kunt uw factuur eenvoudig zelf downloaden via de e-mail met de bestelbevestiging. De factuur is beschikbaar als PDF-bestand en kan direct worden opgeslagen of afgedrukt.
Bieden jullie wereldwijde verzending aan?
Wij bieden wereldwijd verzending aan, en we doen ons best om zoveel mogelijk producten beschikbaar te stellen in verschillende landen. Neem gerust contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden voor verzending naar jouw locatie.
Hoe betrouwbaar zijn jullie reviews?
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Hoe gaan jullie om met klachten?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hulpmedi.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.